یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
مطیعی

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق یک و ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است و این رژیم با استفاده از سلطنت‌طلبان و منافقان مزدور به دنبال جنگ روانی و ترساندن مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر افزود: انتشار خبرهای کذبی از جمله شهادت فرماندهان ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران یا جاسوس بودن آنان همان جنگ روانی رژیم صهیونیستی با استفاده از سلطنت طلبان و منافقان مزدور است که باید حواسمان به این موارد باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن در جنگ رسانه‌ای فعال است و بخش عمده‌ای از این جنگ به مردم مربوط است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در حالی با فعالیت‌های رسانه‌ای به دنبال ترس و دلهره انداختن در دل مردم است که پایگاه‌های نظامی مهم آن در عملیات حماسه‌آفرین و پیروزمندانه وعده صادق ۲ مورد هدف قرار گرفت و با وجود سانسورهای شدید، این مهم از سوی عوامل همین رژیم هم تایید شد.

خطیب جمعه سمنان با قدردانی از مواضع موثر دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور، عباس عراقچی وزیر امور خارجه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن می‌داند وعده‌های صادق به معنی واقعی وعده صادق بوده و امروز همه نقاط حساس و زیرساختی رژیم صهیونیستی در خطر و همه چیز وابسته به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه شمار زیادی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، این مناطق را ترک کرده‌اند و رژیم صهیونیستی دچار شکست اقتصادی شده است، ادامه داد: این موارد از دستاوردها و نعمت‌هایی است که امیدواریم به یاری خداوند متعال پیروزی قطعی و نهایی نیز به زودی حاصل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با ابراز خرسندی از انسجام در جبهه مقاومت و روشن شدن افکار عمومی نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه هفته گذشته تهران فرمودند که «طوفان‌الاقصیٰ و مقاومت یک‌سالۀ غزّه و لبنان، رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش، حفظ موجودیّت خود است؛ یعنی همان دغدغه‌ای که این رژیم در سالهای اوّل ولادت نحسش داشت. این بدین معنی است که مجاهدت مردان مبارز فلسطین و لبنان توانسته است رژیم صهیونی را ۷۰ سال به عقب برگرداند.»

وی تصریح کرد: دشمن چشم دیدن حرکت عظیم هفته گذشته مردم در تهران با برپایی نمازجمعه به امامت رهبر معظم انقلاب و به جا آوردن بسیاری از اعمال مستحب در مکان از پیش تعیین شده توسط ایشان ندارد.

خطیب جمعه سمنان همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: قرار گرفتن استان سمنان در بین‌الحرمین آن حضرت و حضرت ثامن‌الحجج(ع) جزو افتخارهای ما است.

وی همچنین به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: خانه و مدرسه ۲ کانون اساسی در تربیت فرزندان و نسل آینده خانه و مدرسه است و اجرای طرح سه میم در آموزش و پرورش شامل منزل، مدرسه و مسجد و توجه به معنویت و نماز در بین دانش‌آموزان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha